Monitorizare media si auditare social media a brandului tau prin agentia http://pluscommunication.eu/

Monitorizare media si auditare social media http://pluscommunication.eu/

Agentia Pluscommunication.eu/ urmăreşte peste 95.000 de bloguri & comentarii, peste 81.000 de conturi de Twitter, peste 70 de agregatoare de conţinut şi peste 80.000 de pagini publice de Facebook

 

Monitorizarea este indispensabilă unui brand care comunică în online deoarece oferă insight-uri despre situaţia actuală, despre profilul psihografic al celor care interacţionează cu brandul în online şi care pot fi clienţi sau viitori clienţi. De asemenea, o monitorizare eficientă permite o evaluare cu acurateţe a rezultatelor unei campanii în funcţie de obiectivele prestabilite.

În ceea ce priveşte criteriile de monitorizare online , trebuie avute in vedere doua paliere: monitorizarea cantitativă, exprimată în numărul celor care interacţionează in online cu brandul, respectiv monitorizarea calitativă, necesară în analizarea feedback-ului.

Printre acţiunile de monitorizare cantitativă identificăm:

  • Numărul căutărilor;
  • Numărul invitaţiilor primite;
  • Numărul conexiunilor;
  • Numărul recomandărilor;
  • Numărul de like-uri, comment-uri, distribuiri;
  • Audienţa atinsă;
  • Acoperirea geografică;
  • Numărul vizitatorilor unici şi cel al vizualizărilor;
  • Numărul paginilor viziualizate;
  • Timpul petrecut pe site/blog;
  • Numărul de întrebări primite.

Monitorizarea calitativă vizează urmatoarele aspecte:

  • Audienţa organică;
  • Influenţa;
  • Încrederea;
  • Loialitatea;
  • Engagent & Awarness;
  • Reputaţia;
  • Conversia  în marketing şi vanzari;
  • Calitatea feedback-ului: pozitiv sau negativ.

În funcţie de accesul la informaţii, există două tipuri de monitorizări: cele gratis si cele contra-cost. Monitorizarea premium creeaza rapoarte amanuntite, cu o mare acuratete  a informatiei. De asemenea, exista suport tehnic. În schimb, monitorizarea gratis permite accesul la o informatie generala si simplista.

 

 

Contacteaza Agentia de PR acum!
  • Nume: SC Plus Communication Consulting SRL
  • Cod Unic de Inregistrare: 32827058
  • Cod de Identificare Fiscala pentru tranzactii intracomunitare (VIES): RO34118702
  • Nr. de ordin in registrul comertului: J13/331/21.02.2014
  • Telefon: 0725.465.508
  • E-mail: office@pluscommunication.eu
  • http://pluscommunication.eu/

 

 

Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Actual
Udrea a găsit 100 de euro în sutienul de toamnă!

Udrea a găsit 100 de euro în sutienul de toamnă!       Da, se mai întâmplă să găsești bani în hainele de toamnă, când le scoți de la naftalină. Așa i s-a întâmplat și doamnei Udrea. Singura problema e că nu știe unde e restul de până la un …

Actual
Donaţii online prin scanare QR

    Asociatia “ IMPREUNA DIN INIMA”   Sediul social: Str. Soveja, nr. 110, Mun. Constanta, Judetul Constanta, Romania   Website:  WWW.impreunadininima.ro/ Facebook:https://www.facebook.com/impreunadininima.ro/ E-mail: office@impreunadininima.ro Telefon:  (004) 0762.917.165       19.08.2019     COMUNICAT DE PRESĂ Tehnologie caritabilă!  Incepand de azi se pot face prin scanare de cod QR, …

Actual
Algoritmii câștigă bătălia prețurilor din mediul online

E-commerce-ul românesc adoptă tot mai mulți comercianți, fapt care determina o creștere la nivelul calității produselor și a serviciilor. În 2018 numărul comercianților a depășit pragul de 15.000 potrivit GPeC, foarte puțini fiind unicii distribuitori din România pentru produse. În opinia directorului FamShop, competiția pentru cei care vând produse comune …